22/12

Hej alla!

Idag har vart den sista dagen i stenhagenskolan xd
Vi sammlades först i klassrummet, sen gick vi till en kyrka o prästen pratade o så sjöng vi o så. Sen gick vi tillbaka till klassrummet o fikade. När vi hade fikat körde vi hänga gubbe xd O Julia tog ett skiit låångt ord :P
Sen åkte vi hem!! yees!
När jag kom hem städade jag mitt rum -.- o medans var mamma o pappa ute o köpte julklappar :) Sen fick jag o syster städa hallen, o så.
När mamma o pappa kom hem bakade vi julgodis xd goott!!
Sen slog jag in julklappar xd
Efter det fikade jag o kollade på tv! Nu ska jag kolla på andra avenyn!!!!  Ha en toppen kväll! -astrid- <33

 Jag på väg hem xd

 Julias låånga ord :)

  Klassen! <33

 


Kommentarer
Postat av: sanna

vad äre för ord julia har skrivit ? xd <3333333

2009-12-25 @ 09:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0