baka!

Idag i skolan har vi bara haft tråkigt, som vanligt! så lägger ut lite bilder från det, men skriver inte något om skolan :P
Efter skolan åkte jag hem med theres. Först åt vi mellis, och sen var vi på hennes rum och väntade på att Nina (theres mamma , och min fotbollstränare) skulle plocka undan i köket så vi kunde baka lite :D När hon var klar med det, så började vi!
Vi bakade knäck klubbor och is-choklad! sen var jag lite med Emmy, Felicia ocg Max!
Efter det gick vi in i theres rum och gjorde lite skyltar! Till julmarknaden! Så kom o kör, julgodis eller kransar i vänge imorron om ni vill!  När skyltarna var klara kom pappa o hämtade oss :D O när vi komk hem till mej gjorde vi klart knäcken och kransarna!
Nu ska vi snart kolla på film, vet inte vilken är xd
Ha en toppen fredagskväll! -astrid- <333


 Tönten theres o min hund xd<33

 





 Min tomte :D

 theres o julias tomtar :S

 Louises teckning :O

 Theres bagare!

 jag bagare xd

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0