HATA internet!

Nu har jag inte lagt ut några inlägg på flera dagar. Men internet har inte funkat på flera dagar. För pappa har vart i Vin så han har inte kunnat fixa det -.- men nu funkar det :D Men det finns ett till problem, min mobiltetefon är glapp så jag kan inte lägga över bilder från telefonen til datorn, så jag ska få ta mammas gammla :P

Onsdag 9/11

Idag har jag vart i skolan, vi har inte gjort så mkt :P Men en lektion hade vi svenska och då skulle jag o theres skriva en dikt, o det var jätte svåtr :P Sen så skulle vi göra en egen smilis på datorn, men haha det blev en fågel :P

 Fin va?!

Sen så har en i min klass fått nya glasögon så jag o theres fick prova dom! Haha theres i glasögon!

 Passar theres??

Sen på kvällen åkte jag, mamma o syster på simning, fast bara syster simmade :P Det var en jätte duktig kille som gjorde volter o allt från 3:an o 7:an! Han var jätte duktig, o syster med :D

 På fyrishov!

Jag skriver mera om dagarna när jag har fått in bildern i datorn, nån gång :P ses, -astrid- <33




Kommentarer
Postat av: theres

men usch -.- <333333333333333333

2009-12-12 @ 21:49:31
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: jag!

hahahahhaa <333333333333

2009-12-12 @ 23:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0