hej bloggen!

hej bloggen, nu har jag inte skrivit på ett tag men har inte hunnit :P Men nu skriver jag lite om alla dagar hitills!

Julafton! 24/12

Min julafton har vart braa! Först kom min mormor och morfar till oss, och så åt vi och sen kollade vi på
 Kalle Anka! <3
Sen öppnade vi julklapparna xd Det jag fick får ni se på bilderna!

   Michael Jackson skiva!    Britney Spearse (stavning) parfym!

 Christina Aguilera Parfym!

  Biljett till High school musical teater!

 Armband!

 Raggsockor -.-

 En skjorta att ha hemma bara, dethära mönstret!

 2 bakböcker!

  Presentkort på ginatricot!

 Pengar!


 Halsband!

 Halsband!

 Smyckeskrin!


Lördag 26/12

Idag har jag vart på stan med Theres xd Vi åkte in med halv 11 bussen o kom till stan typ 11! Sen gick vi till alla affärer typ gina, bikbok, h&m, indiska och Åhléns mm...

Jag köpte:

 En sjal!

 En plånbok xd

 En maskara!

 7-pack ringar!

 En tjocktröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0