hejhej!

Idag har jag bara vart i skolan -.- O haft trååkigt!! Men en kul ska var att på  rasten körde jag o tp alla i min klass fotboll, o så skuter theres ett inlägg, o så skuter jag på volley (stavning) in i mål :D ee... e man prffs så e man :P haha men har haft kul på rasterna iaf!
O som ni kanske inte har hört så ska jag byta skola, yill kunskapsskolan efter jul, så idag var jag,julia,mamma,theres o Nina på kunskapsskolan på info :D O vi kom nyss hem, så nu ska jag nog göra te, o rina till min moster och prata lite, för att hon åkte till sydafrika imorron :D ses! -astrid- <333

 haaha theres visar dej alltid i bild :P <33

 Men tyvär inte Julia -.- :P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0