hihi :D

Hejhej bloggen. Nu har jag duschat efter fotbolsträningen :D I skolan idag har vi haft råkigt! Förutom en cool grej, på NO:n, haha vi använde brännare (se bilder)! Och så har vi haft engelska prov -.- men det gick ganska bra :P Sen åkte jag hem o åt, o sen åkte jag på fotbollsträning! Det var jätte kul, men i slutet så blandade vi vårat lag, o killarn, o körde match! Det var kul, men vissa var JÄTTE stora!! lääskigt :P Nu tror jag att jag ska läsa lite :D Ha en bra kväll -astrid- <3

   

 

 ahaha theres har färgat håret, fårn blont till buunt :P haha men hon har missat lite :P <33

Kommentarer
Postat av: theres

hahaha ja eller mamma har missat xd <333333333333333



ASTRID KOLLA MIN BLOGG ( O ALLA ANDRA OXÅ ) JAG SKA KÖPA SKIT SNYGGA BYXOR ! :D

2009-12-06 @ 19:25:46
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: astrid!

okej :D <33333

2009-12-06 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0