Idag!

Idag fick jag äntligen sova länge ;) När jag hade ätit frukost och gjort mej iårdning åkte jag o syster in till stan!
Först gick jag och flippte mej :D Det blev bra tkr jag!
Sen gick jag o syster på stan en låångstund! O jag köpte lite saker och en julklapp (se bilderna)
När vi var klara med det åkte vi hem. O när jag kom hem åkte jag runt och lämnade julklappar till mina kompisar :) Hoppas dom blev glada ;P
Sen klädda vi granen och julpyntade lite (jag o familjen!)
Nu ska jag sitta vid datorn lite o sen sova, då blir det snabbare JULAFTON! :P Ha en toppen kväll! -astrid- <33

 Allt!

 Ljuslykterna jag köpte!

 Mina örhängen!

 Blocket!

Julklapparna!

 Body butter från Sanna,juslykta från theres!

  Julgodis från Linnea xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0