Idag!

Idag har jag vart sista hela dagen i skolan! xd Det har faktist vart kul :) Först hade vi matte, o då gjorde vi egna nyckelringar :D Sen hade vi A-pass o körde hänga gubbe hela lektionen, o sen kollade vi på en pjäs som 8:orna gjorde, hahahahahhaha fett kul :P sen åt vi, o sen städade vi våra skåp :D Efter det åkte jag,Julia o Theres till stan... Där köpte jag lite julklappar xd Sen träffade vi Adam o nån Pontus :P O vi gick på stan en stund o sen åkte Julia hem. O då gick vi till stadium o var där ett tag o sen åkte vi oxå hem :P
När jag kom hem åt jag o skickade julkort :D Efterb ett tag gick jag på systers julavstlutning :)
Harè gott, igelkott :P  -astriid- <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0