Julia!

 hejhej! Idag på kolan har alla haft snökrig, iaf nästan alla :P O jag blev mullad 2 gånger :P Sen efter skolan åkte jag hem och sen ringde jag till Julia och frågade om vi kunde göra nåt, o det kunde vi, så hon kom till mej o så klädde vi på oss och hihi "lekte" i snön! Vi gjorde en "snö grotta" o snöänglar! :D Sen gick vi in och kollade lite på tv. Sen gick vi och gjorde lite julkort! Efter ett tag när vi hade gjort det skulle Julia hem! Då kollade jag lite på tv o nu kollar jag på film :P ha en bra kväll -astrid- <3

    Julia! <33
  hihi jag!

 hehe julia igen :P <3

  Julias snöängel!

  jag o julia!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha grymma vi är :D <3333

2009-12-16 @ 22:15:36
Postat av: jag!

hahaha jaa de e klart :P <33333

2009-12-17 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0