Kajsa <3

Tisdag 29/12

Idag åkte jag till kajstyp klockan fem!
När jag kom till henne så åt vi mat,kollade på pippi och lekte med Sara (kajsas lillasyster)
Sen efter ett tag när vi hade kollat på pippi o lekt lite så badade vi Sara xd
HAha som en prinsessa!
När vi var klara med det kollade vi på Kim Passibol (stavning)
Sen gick Sara o la sej...
Då kollade jag o kajsa på Sex and the City! :P
Sen efter en stund gick vi oxå och la oss!

 Sara o Kajsa <3

 Kajsa sminkar Sara!

 Prinsessan Sara xd

  haha sötis!

 haha sötis! <3



Onsdag 30/12

Idag när vi vaknade gick vi upp och åt frumost! Vi fick något norlänskt som hette smaldopp eller nått!
Det var smala mackor med ost och så doppade man det i varmchoklad, det var gott! xd
Sen lekte vi lite med Sara och la pärlplattor, o så skulle vi skicka in det till Bolibompa!
Efter det åt vi lunch och sen lekte vi med Sara o hennes små leksaks djur :P
Sen typ klockan 3 gick jag till maxi o åkte med pappa hem, o nu ska jag kolla på en film xd

-astrid-


 Haha Tora har blivt bäbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0