Lite :P

Torsdag 10/11

Idag har jag vart i skolan, och haft trååkigt! FAst en lektion var ganska rolig :D det var engleskan, och då kollade vi på film :D Och den hette "Om en pojke" ! Den var ganska bra. 
Sen på kvällen åkte jag på träning :D Det var jätte kul :P

    



Fredag 11/11

Idag har jag vart i skolan! Vi skulle ha haft b-språk ibörjan men vi såg på licia, 9:orna hade det :P haha och dom sjöng jätte bra ;P Sen fick vi fika! Sen var det lite tråkigt! Men sen fick vi gröt till lunch, mums! Efter lunch hade vi bild, och jag blev klar med min tomte :D Sen hade vi a-pass och då kollade vi på film, den hette Onskan! den var hämsk! Det var jätte mkt blod -.- :P Sen åkte vi hem och skol veckan var slut!                                                  
Sen på kvällen kollade jag på Idol! O jaaaaa eric vann!! Röstade några gånger :P Har var så j*vla bra på vinnarlåten,. jag började nästan gråta! Men hahahhahahah hans tjej var sååå pinsam!! haha ville inte gå av scenen!! (stavning) 

 

   

Ps, har inte fått bilderna från Theres från igår Lördag, så skriver om det ikväll :D ha en bra dag! -astrid- <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0