Söndag till måndag!

Söndag!

Idag har jag sovit hos theres! Först åkte jag dit, o så var vi lite på hennes rum! Sen skulle vi äta och då kom Sanna :) Efter maten gick vi in till theres rum och flummade lite :P Och sen kom Felicia och Emmy in oxå (theres små syskon) hahaha, :P Sen gick vi ut, typ klockan sju, och då var det jätte murkt o lääskigt xd Uta körde vi lite lekar och brottning :P kulkul!
När vi hade kommit in hällde vi upp lite godis och sen kollade vi på en film! Den hette typ bröllopsfixaren xd
Sen åkte Sanna hem o då gjorde jag och theres iårdning oss och sen kollade vi på stighelmer, när dom åkte skidor! haha rolig!
Sen somnade vi :P


 Haha jag,theres o sanna tjockade oss lite :P

 fick låna ett par strumpor av theres! :P

 Godis!

 Theres o Sanna!


Måndag!
 
Idag vaknade jag klockan halv 10, men theres sov till typ klockan 10 -.-
När hon hade vaknat gick vi och åt frukort o sen gjorde vi oss i årdning.
Sen kollade jag,theres o Felicia klart på Stighelmer! Och när den var slut gick theres och ducshade (stavning), då spelade jag o felicia ett spel. :) Sen kom Emmy och då läggde jag,Emmy o felicia ett pussel! Sen kom Theres o hjälpte oss på slutet! :P
När det var klart åkte jag he, (vid 12 tiden)
Sen åkte jag till Kajsa! Länge sen jag träffade henne!
Hemma hos henne kollade vi på hennes nya mobil, ÄR AVUNSJUK! Det är en Samsung Jet!
Vill ha! Sen gick vi till nelins och köpte kakor!
hahahahhaha o vi tog med Kajsas hund, Tora, en liten pudel, o så kom det en farbror o ba: O så söt och liten, jag brukar gå ut med en liten, sånhära chao chao! hahaha, jag o KAjsa ba, ee.... en chihuahua?
Haha han ba : jaa!
O vi gick typ o skrattade heeeela dagen åt det! xd
Sen gick vi hem till henne och fikade lite, o sen gick vi till fyris hov, runt 4 tiden!
Det var jägtte kul! :)
Sen när vi kom hem vid 7 tiden satt vi oss i hennes säng o kollade ännu mera på hennes mobil, o flummade lite som vanligt!
Sen vid halv tio tiden kom pappa o hämtade mej :D 

 Ha en bra kväll -astrid- <33

 Kajsa o Tora! <3

 hehe kakor!

 Kajsas mobil! Samsung jet! Vill ha! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0