theres!

idag skulle jag,sanna o theres åkt till stenhagen och träffat hedi, men det blen inte så, så jag och theres gjorde något. Jag cyklade först hemm till henne o där satt vi och pratade, "lekte" men Felicia och Emmy :D O Nicke fyllde år så det kom efter ett tag några gäster, och så fikade vi och prövade katt masker, som felicia ocg emmy skulle få i julklapp av theres! Sen åkte vi hem till mej och bakade knäck :D gott! Sen laddade jag över´lite filmer från pappas hårddisk till min dator :D sen åkte theres hem, o jag kollade på robinson :P O nu ligger jag och kollar på film :D

Ps: har inte skickat bilderna från tidigare i veckan till min "nya" mobil än, men det blir nog imorron :P  -astrid- <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0