:D

dagens frisyr: uppsatt!
dagens smink: foundation, maskara, o kajal!
dagens kläder: vitt linne, rosa kofta, svart o vit sjal o jeansleggins... fotbillskläder
dagens roliga händelse: Fick VG i matte :D
dagens planer: soova!
dagens vill ha: allt ;P
dagens saknad: Kajsa! <33
dagens drog: Tic Tac :P
dagens tråkigaste: kanske blir 15 års gräns på new moon :(
dagens sötaste: Julia o amanda!
dagens humör: allt...
dagens mående: bra :P
dagens borde: äta en apelsin :D
dagens parfym: puma sport.
dagens bästa: nya skoor!
dagens sämsta: orkaa
dagens sysselsättning: fotboll!
dagens längtan: till JULAFTON!! och tills imorgon!
dagens fundering: vad ska jag bli när jag blir stor??
dagens middag:  Korvstroganof o ris :P!
dagens kärlek: Amanda, läänge sen jag träffade henne!
dagens skratt: syster!
dagens tanke: vad ska jag ha på mej imorron??
irritationsobjekt: syster!!
dagens smycke: örhängen, armband!
dagens just nu: sitter vid datan o kollar på tv :D
dagens önskan: att ha kul i morgon, o att New Moon ska bli från 11 års gräns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0