Halloween!

Igår o idag har jag haft halloween fest! Det började med att alla kom i går vid halv sex x) sen gick vi ner o körde charader :D medans vi väntade på Sanna som hade spelat cup... o sen när hon kom så vi, tacooos!! o sen gick vi ner o kolla på en film, den hette typ Hokus Pokus (fast på engelska) . Sen kollade vi på En annan film som hette Tretton! Men i typ mitten av den filmen så kom några o sa, bus eller godis, o det var ju självklart Wille o David -.-
Sen fortsatte vi kolla o sen gick Louise hem, då var klockan typ halv tolv! O sen pratade vi tvp i 1000 år! O sen skulle vi försöka sova, o vi typ sov i en halvtimme, o sen vaknade Julia o Sanna. O då stog Tova upp i sömnen typ o kollade på mej typ en millimeter från mitt ansikte! o Sen vaknade jag, o då sov Tova. hahaha o sen vågade jag,julia o Sanna inte sova något mera, så vi var uppe typ till klockan fem -.- o sen somnade vi tull klockan tolv, o så låg vi o pratade o son åt vi frukost klockan ettt ;P O sen åkte Sanna hem o då var jag,Juölia o Tova kvar o pratade o försökte sova. O sen vid typ klckan fyra åktye Julia po Tova hem o då kollade jag på tv, o nu sitter jag här o kollar på Sunes Jul :D - astrid- <33                                                                           

   

   

Bilder från när jag var med Tova x) <33

      

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0