New Moon, i helgen!

I går så var jag i skolan. Sen åkte jag o Theres hem till mej o så packade jag och sen kom Amanda o hennes mamma o hämtade oss. Sen efter ett tag när vi hade vart hon Amanda så kom Sanna :D Vi pratade, åt o mkt mera läänge då. Sen kom min mamma o hämtade oss o skjutsade oss til stan. Vi gick på stan ett tag o träffade några :d Sen gick vi till BION!! Jag satt o typ grät  5-6 gånge vafan! Fan va sorjlig den var! Men den ´var bääst!! Sen efter kom Sannas pappa o hämtade oss o skjutsade hem mej,amanda o theres till Amanda. O sanna till henne då! O när vi kom vid typ 12 tiden var vi uppe i typ 5 minuter o sen somnade vi. Sen på morgonen skulle Amanda åka o spela piano, så jag o theres gick upp o åt frukost o typ låg o höll på med mobilerna medans Amanda var borta. Sen vi typ haln fyra tiden åkte theres hem. O sen kom kajsa o var med mej o amanda. Sen åkte jag hem o åt. O nu har jag inget att göra -.- -astriid- <33

 Biljetten!!

  vi skrev i ansiktet :D

  Min tröja o biljetten!

 Mums :P

 :D

 Jag o Theres !


Kommentarer
Postat av: theres

hahah vacker man är då xd <33333333333333

2009-11-21 @ 21:49:15
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: jag!

hah aa<33333333333333333333

2009-11-21 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0