helgen!

I helgen har jag vart med kajsa <33 det började med att hon kom o mötte mej på skolan, å sen gick vi ut med hennes hundar. Sen tog vi bussen till stan o ag köpte 2 bh- ar o 3 par örhängen (se bild)! Sen gick runt lite o träffade Adam o hans kompisar x) <3 Sen gick vi köpte godis o snacks ;P o sen köpte vi mat på "donken" :D Sen åkte vi hem o åt, o sen kollade vi på idol, o satt vid datorn, o jag typ svimmade, bara sådär :S lääskigt! aja, sen kollade vi på mera idol o sen gkorde vi typ ingen ting, o sen gick vi ut med hennes hundar! O när vi hom tbk gick vi o la oss X) på morronen kollade vi lite på tv, o satt lite vid datorn, o kollade på filmen Mean girls!! den ääger! sen förjde kajsa mej till bussen efter en stund, o sen kom jag hem, då cyklade jag runt o lämna ne body o sen åkte ja o pappa o handlade x) puss o kram! -astriid- <33


      



  

 

 


Kommentarer
Postat av: anonym

va hardu för storlek på bh?? :o:o

2009-10-11 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0