igår och idag!

Nu tänkte jag skriva om igår och idag!

Igår 28/10

Igår var jag med tova :D Vi var hemma hos henne hla dagen! vi satt mäst vid datorn o tog bilder!! Kan inte lägga ut bilderna nu! men imorron! Sen åkte jag hem o åt, o sen åkte jag tillbaka till henne :P O då fikade vi :D

Idag 29/10

Idag har jag vart på stan med Linnea :D <3 Vi åkte in typ klockan tolv! O så gick vi runt lite och så! O sen åt vi på Subway (stavning)! Mumus!! Sen gick vi runt ennu mera o jag köpte typ bara pysselsaker! sen gick vi o fikade o sen fick vi skjuts med Linnean mamma hem! Då var klockan fem. O nu sitter jag gör ingenting! Ha en bra kväll -astri-!<3

mina pyssel saker jag köpte :D !

Linne när vi fikade <333

Kommentarer
Postat av: Julia

kul :D

åååh goott ;) <33

2009-10-29 @ 21:16:55
Postat av: ASTRID !

ja det var både kul o gott! ;P <33

2009-10-29 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0