innebandy :P

Idag fick jag äntligen sova läänge!! När jag hade vaknat gick jag ner o kollade på tv :D Sen åt jag frukost o fixade iårdning mej :D Efter ett tag kom Theres så gjorde vi litre saker o sen gick vi till gympahallen o träffade joel,jens,mathias o daniel. Dom hade innebandy match x) O dom vann!! Sen gick vi runt lite o spelade pingis, irehockey (stavning)! Sen gick vi alla till Daniel, men jag o theres pallade inte vara där så vi gick hem! O så åt vi kaka o sen åkte theres hem. O i övermorron åker hon till Egypten :( kommer sakna henna sååjäävla mkt!! <3333
puss -astriid-

Jag,Joel o theres härmade domarna! :P

( Om innebandy bollen :P)

Joel: Kan vi få pucken då?
Theres:här!
Joel: Kan vi få en annan, Den här är trasig?
Jag: Det är hål i den!
Alla: hahahahahahahahahahahahaha!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0