internet lagga -.-

heej alla! Nu har jag inte skrivit på flera dagar!  För internet har inte funkat för mej -.- hata!! ;P men men, det har hänt lite saker så tängte skriva dag för dag! <33



Fredag 2/10!  Mys kväll med fina Julia <33

Idag har jag vart i skolan -.- vi har inte gjort så mkt, typ bara det vanliga! Men sen så åkte vi hem o jag tog med mej threres o julia x) vi var hemma hos mej ett tag, sen åkte theres hem, då lite efter det kom pappa hem o åt, o sen åkte han igen! så då var jag o julia hemma själva, då gjorde vi pannkaka o åt, o det var suuåer gott! När vi åt kollade vi på en film, den hette Johan Falk, den var fett bra!! Sen kommalde vi på Idol o hade natur godis x) sen kom pappa o julias pappa hem , dom hade kolat på hockey, o så pratade dom lite,o sen gick dom hem, vid tio tiden x) tack för bäästa kvällen finast! <3


         




Lördag söndag, 3/10-4/10 , cup!

Dom hära dagarne spelade jagcup, det var i Håbo och det är lite långt härifrån x) Vi kom dit gaska tidigt båda dagarna, det var skiit kallt på morgonen!!!! Typo alla hållde på att frysa ihjäl! Men men, det finns inte så mkt att beretta om, typ ja, vi spelade fotboll o vi kom 4 i cupen x) bra spelat alla!!! <33





mån,tis o onsdag!!
Dom hära dagarna har jag bara gått i skola, o haft tråååååkigt!!! sriver snart igen,puss -astriid- <333
Ps: du e konstig :S ( du vet vem du är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0