Nikki <33

Nu har jag vart på stan med Nikki x) Vi åkte ner typ vid tre, o sen gick vi på stan till typ klockan fem :D Jag köpte ganska mycket :D ( se bilder)! Sen åkte vi hem till mej o satt lite vid datorn! Sen åkte jag, Nikki, mamma o Sofia till Ikea x) Där köpte vi typ saker till våran källare :D vi ska göra årdning där nere, kommer att bli super fin tror jag! Sen åkte i hem till Nikki o fikade o satt lite id datorn o spelade kort :) kulkul! Sen åkte vi hem , o nu sitter jag vid datorn hemma :D puss -astrid- <33

  Jeansleggins - gina tricot - 179 kr!

 Sjal - gina tricot - 129 kr!

 Tröja - gina tricot - 149 kr!

 Linne - gina tricot - 99 kr!

 Toffsar o hårspennen - H&M -19 kr 
Örhängen - ur o penn - 25 kr 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0