torsdag!

Idag har jag vart i skolan hela dagen, som vanligt -.- hatar värkligen skolan! Men vi har tema vecka, så den hära veckan har vi byggt olika "mekaniska" saker. O jag o Louise bygger en nyckelpiga som kan gå :D Den e snart klar, den e fett cool (kolla bild)! Men sen åkte jag hem med Theres, så åt vi o fixade oss lite hos henne, o sen så åkte vi till vänge o träffade Joel, o Adam! Så vi gick hem till Joel ett tag o kolla på tv, o satt vid datron! sen gick vi till sperthallen för dom skulle ha innebandy träning. Så jag o Theres kollade på den o sen på Sannas oxå :P Sen åkte jag hem till mej, o theres hem tills sej, o när jag kom hem så bakade pappa åt mej, för att jag ska ha med till skolan imorron x) tack pappa!!! Sen åt jag mat, pannkaka o sen kollade jag på tv :D kul dag va??, haha skoja, men skriver mera sen :D puss o kram -astrid- <3


            

Kommentarer
Postat av: theres

hahah yes :) love the day :) <3

2009-10-22 @ 22:07:16
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: jag!

haha jaa, bääst! <33

2009-10-22 @ 22:12:23
Postat av: jag!

haha jaa, bääst! <33

2009-10-22 @ 22:12:31
Postat av: jag!

haha jaa, bääst! <33

2009-10-22 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0