sanna o theres x)

Idag vaknade jag tp elva x) då satt jag vid datorn ett tag. Sen åt jag frukost x) det blen varma mackor, muums! Sen bestämmde jag o sanna att hon skulle komma x) När hon kom satt vi lite vid datorn, o sen gick vi ut till theres x) Då åkte vi til rallarparken o åt plommon :P O så gjorde Theres en video om emos (: haha , måste se!! sen försökte jag o theres fånga fiskar, (på bild). Sen åkte vi typ runt lite o theres sålde jultidningar, det var typ en som köpte x) Sen åkte vi runt lite ill, sen åkte theres hem o då blåste jag o sanna på grässtrån så att det lät jätte skoj x) och så hittede jag o sanna en bläck-svamp, haha o sanna var så smart o sparkade på den så hon fick bläck på sin vita sko :P Sen kom vi hem o då visade jag sanna hur man gjorde en header, så nu kan hon det :) Nu lyssnar vi på musik o tittar på biler, skriver förtsättningen på dagen ikväll x)  kram  - astrid- <3 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nikki :)

hur kom den dära ölburken in i bild ? :O <3

2009-10-01 @ 20:44:02
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0