skolan -.-

Idag har jag vart i skolan tp heela dagen! -.- Första hade vi a-pass, o sen matte, haha vi hade prov typ förra veckan, o vi fick reda på resultaten, hehe fick G :P fett DÅLIGT!!  aja, sen hade vi a-pass två gånger, o sen hade vi b-språk -.- så jag gick till nya skolan o hade panska :( fett trååkigt! har tydligen läxa till imorron !! har inte pluggat nånting :P manman, sen när lektionen var slut gicka jag till Tova, o sen gick vi tsm till bussen, sen koma theres o julia på också. Sen när vi kom "hem" gick jag,julia o tova till tjej gruppen! o så fick vi väna där utanför i typ ett åår! när vi hade fått kommit in åt vi mellis, o sen gjorde vi tygmålning (: jag gkorde på ett linne o en sånhära sak som man har på sej när man sover, över ögoren x) dom bliv skiit bra!!! Sen gick jag hem o mötte mamma så vi gick till macken för att kolla på namsdagspressent till pappa. GRATTIS PAPPA!! Det blev tre didningar o toblerona ;) finfint! Sen gicka jag till Tova, och så var JUlia där, vi satt vid datorn typ hela tiden, o sen gick jag hem o åt, o satt vid datorn ett tag, sen kollade jag på Idol, haha fett bra! Och efter Idol gjorde jag i årdning mej och nu ska jag skriva lite, och svara på era frågor, som jag hoppas ni har ställt på min frågestund!! O sen ska jag plugga SO, har prov imorron -.-   -astriid- <3







Kommentarer
Postat av: nikki :)

twiliiiiight :D <3

2009-10-01 @ 20:47:14
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0