skolan, o sjuk!

Idag vaknede jag lite för sent, klockan sju! Jag gick upp o klädde på mej, åt frukost o sminkade mej x) Sen kom Theres o då kollade hon i en tidning medans jag borstade tänderna.  Efter det gick vi till skolan o sen kom bussen, o på bussen typ "bråkade" theres o david, hahha så theres knäade sej själv på näsan så hon fick värsta bulan! När vi kom fran hade vi matte, sen svenska o typ sen mådde jag jätte dåligt. Så jag gick till bussen o åkte hem,  när jag kom åt jag lunc o pluggade lite till provet imorron, o nu kollar jag på tvx) haha skriver mera ikväll!  -astriid- <33 





Kommentarer
Postat av: nikki :)

JAG SAKNAR DEJ! :(

2009-10-01 @ 20:49:49
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/
Postat av: sanna

på varenda näsa är ju typ så ;s

2009-12-05 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0