so -.-

Idag har jag vart i skolan hela dagen, vi hade först b- språk, sen typ avensaka, engalska, idrott o sen SO!! Vi hade prov i SO, aa det gick vu jätte bra, eller inte, det gick inte bra! Jag kommer säkert få IG! o sen köpte jag o Julia sååhär stora kakor! (bild) Sen gick jag o Theres till kiosken, sen gick vi till nya skolan x) Där väntade vi liten stund på Tova, men sen gick vi ut till bussen, o där satt hon ju, såklart (: Då gav jaf tova en plopp, o självklart mosade hon sönder den! menmen, sen åkte vi hem, o följde theres en bit för jag skulle hänga med  Tova till frisören, men hon skulle bara klippa luggen, med det var för dyrt, skiit dyrt! Då gick theres hem o jag, o tova gick hem till Tova. D åt vi mellis i sen gick vi på toa, o då stoppade vi papper i toaletten o sen tända på pappret, haha det var fett coolt! (kolla bilden) Sen satt vi vid datorn o sen gick vi ut, till kina gungan på skolan x) sen åkte vi hem o åt, o efter det åkte vi ut igen. Då åkte vi o paratade o gungade igen, haha fett kul! O sen följde Tova med till mej o kollade på Idol! sen åkte hon hem o nu sitter jag här o ska kolla på andra avenyn  kram -astrid- <3












Kommentarer
Postat av: nikki :)

toan brinner :O:O:O <3

2009-10-01 @ 20:48:33
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0