stan x)

Idag har jag vart i stan med julia x) Vi åkte in till stan typ halv två, sen kom vi fram typ två, eller nåt. Sen gick vi till massor av affärer, tex: gina, cubus,bikbok o indiska x) Det ÄGER att cubus har öppnat i uppsala nu (öppnade för länge sen, men men). Sen gick vi runt ännu mera o kollade, o så. När vi var på väg till Gina igen var det typ modevisning i st:per, så vi kollade lite. Sen skulle vi gå och äta, men det var sååhär dyrt överallt, o så var det typ världens kö på alla "resturanger". Så tillslut gick vi och åt en macka. Sen åkte va hem. Då gick Julia hem till sej o jag till mej, då packade jag upp o mkt mera. Sen kom Julia till mej o då kollade vi på tv, satt vid datorn, o sen åt vi. O när vi hade ätit kollade vi på tv x) nu sitter jag vid datorn o har INGET att göra :P  -astriid-

     INKÖP!

  • Jeans leggins från bikbok.
  • tröja från gina!
  • klistermärken från BR :P
  • ljuslykta från Indiska.
  • hängsak med blommor från Indiska.
  • örhängen från New Yorker.
  • bikini underdel från New Yorker.



 jeansleggings o tröjan !


 























Kommentarer
Postat av: nikki :)

du är finaste :)<3

2009-10-01 @ 20:39:54
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0