dålig uppdatering >.<

Hejhej!
Nu har ag inte laddat upp inlägg på jääätte länga, men har inte hunnit >.<
Så nu kommer ett inlägg från veckan :)
19/4
Idag har vart i skolan, o inte hänt så mkt. Efter skolan åkte jag hem, o Theres hände med mej o var hemma hos mej i typ en halv timme, o sen åkte hon hen, o sen efter typ en halv timme kom sanna :)
O vi gick till hallen o kollade på killarna 97 träning :9
Sen gick jag hem o åt, o sen åkte jag o sanna till mathias o körde fotboll till typ klockan 8, o sen åkte jag hem...
O kollade på tv!
20/4
Idag har jag oxå vart i skolan, som vanligt :)
Efter skolan åkte jah hem, o var med Julia... x)
Sen gik hon hem, o jag fixade mej till fotbollsträning
O sen åkte jag på det :)
O theres,julia o amanda åkte med mej oxå!
Sen efter träningen var jag o Julia ute lite, tills klockan 9, o då åkte vi hem o kollade på Desperate Houswives, o sen åkte Julia hem :(
ahahah kolla amndas äckliga hand :O
21/4
Idag har vi i skolan vart på fyrishov, o hade livräddning :)
Först fick vi ha fritt bad i en o en halv timme, o sne hade vi livräddning till 11, o efetr det åt jag,julia,emma o theres (y)
Sen badade vi lite till o sen gick vi o ghorde iårdning oss x)
Och sen tog vi bussen till stationen, o sen bussen hem.
När jag kom hem kollade jag på Anadra avenyn :)
O nu kollar jag på¨Toip model, o ska snart på domarmöte :)
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0