helgen! :)





















Helgen har vart både super och dålig :´(
I fredags i skolan hände inte så mkt, men kmr ganska mkt bilder, för dagen var kul (aa)
Sen efter skolan åkte jag ner på stan, köpte ett linne, o sen åkte jag samma buss hem som amanda!
O sen gick vi hem till mej, o så packade jag mina saker, o sen köpte vi godis, o sen åkte vi hem till Amanda!
O sen skulle Theres äälskling komma, med hennes lotsats pappa är helt .. störd, så hon fick helt plötsligt inte -.-
Så jag o Amanda var hos amanda själva, hihi o gkorde massor olika saket, tex; såg på film, pratade o hihi tvättade amandas morbrors bil, o hade iaf skiit kul xd
Sen idag vaknade vi typ klockan 11, o åt frukost, o gjorde lite saker, o sen åkte jag hem, ttp klockan 1, o då åkte amanda på pjano!
O jag o pappa åkte o köpte födelsedags pressent till min mamma ;) som fyller år imorron (y)
Hihi så imorron bli det tåårta (a) <3
Och sen när jag kom hem åt jag, o sen kom amanda, och så bytte vi om, och sen åkte vi på match :)
I heby, mot heby, o vi vann med 5 eller 6-2 (y)
Sen åkte jag hem, o duschade o gjorde mej iordning, o kollar just nu på tv

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0