hello!

Hello!
Nu kommer ett till inlägg, :)
Lördag 3/4

Idag har jag vart med sanna panna :)
Vi var ute o cyklade, o var men mattias, mathias o Totte!
Hihi ja, det är typ det ända vi har gjort!! :)
Söndag 4/4

Idag har jag vart med sanna, hihi som vanligt ;p
Vi har vart hos henne, mkt ute, o haft mycket kul!
Typ klockan 5 ringde vi theres o pratade med henne, o sjöng o massor!
Sen typ klockan kvart i 7 kom jens o mathias, o så var jag o sanna med dom.
Men sen åkte jag hem, kvart över 7, och åt.
Men sen var jag inte klar förän halv 10, så då kollade jag på film!
O sen sov jag ;)
Måndag! 5/4

Idag vakande jag typ 10...
Jag gick upp och åt frukost, o sen gjorde jag iårdning mej!
O sne åkte jag på fotbolls tränig i Diös! (a)
Sen när jag kom hem dushade jag, o nu sitter jag o kollar på film :)
O sen ska jag åka o fika hos min mormor o morfar, o sen kanska jag ska vara men Julia! (y)
Puss :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0