inte skrivit på länge :(

Hejhej :D

Nu har jagsom sagt inte skrivit på länge, men har inte hunnit, och inte orkat ;P
Men ja, i Söndags var jag först på simmtävling, o sen var jag med Amanda, o sen var vi lite på skeppis med Julia och Sanna x)
Sen efter det åkte vi hem till Theres o busringde (aa)
O sen åkte vi hem.
måndagen, (igår) var jag i skolan, o sen var jag med Julia, o var ute, o sen var vi med Mathias och spelade fotboll :)
Och idag har jag vart i skolan, o på bussen var det typ världens läskigaste fulla gubbe, så jag o theres typ sprang hem till mej, o typ låg på mitt golv o kolla xd
Och efter det, klockan 6 åkte jag på foottbboolls trääning x)

Puss :*









                      
hoppade från ett bord, oojj det gick sönder x) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0