nu har jag tid!

Hejhej blpoggen,
dålig uppdatering :(
Men nu kommer ett inlägg om dom senaste dagarna :)
torsdag 1/4
Idag har jag o pappa hämtat min morbror o min moster på flygplatsen.
Efter det åkte vi till mormor o morfar o fikade (a)
O sen åkte jag hem o sen var jag med sanna!vi sålde klubbhäften, o var hemma hos henne (y)
Fredag 2/4

Idag har jag vart med sanna o theres .
Först gick jag till sanna, o sen efter ett tag kom theres... :)
Vi satt vid dsatorn, men sen typ klockan 4 åkte theres hem..
O jag o sanna gick ut ett tag.
O jag cyklade för första gången på heela året (a)
Sen typ klockan halv 7, åkte jag hem o lagade mat (y)
Det blev pasta carbonara :)
O så kollade jag lite på tv...

Lördag 3/4'

Idag vaknade jag typ klockan halv 11.
Jag tittade på tv, o sen åt jag frukost (y)
Och nu sitter jag vid datorn o gör ingenting :(
Ska ha påskmiddag senare idag, o förhåppnings vis leta påskägg :)
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0