5/7 - 6/7



Helloo!

Igår kom ingen uppdatering för dagen, men jag var bara hemma, o sen åkte jag o syster till mormor o morfar o hjälpte morfar med att vika pappaer, lägga i dom i kuvären,klistra igen dom (haha tuar att vi inte behövde slicka igen dom), sätta ettiketter på dom o stämpla dom!
Och det är 647 stycken :o
Men idag ska va bara stämpla dom, sen är det klart (y) hehe vet inte hur mkt vi får men ändå :)
Sen åkte vi hem oh åt, o sen kollade jag på CSI (y) älskar det programet, o sen kollade jag på film :)

Idag ska jag som sagt åka till mormor o morfar en sväng och stämpla alla 647 kuvären -.-
Sen hade vi tänkt åka förbi mix mix hehe för att kolla lite :p
Men innan vi åker ska vi fika och äta tårta med våra städera som städar sista gången idag -.-
Och sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske ringa till amanda eller Julia!

Puss :*



tårtan väntar i kylskåpet xd



mys igår, läste en bok o åt is glass (y)



me today!

linne - bikbok
shorts- adidas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0