en vanlig helg med kajsa













dyngsura





haha kasja fick in 16 ostbollar i munnen xd jag fick in 9!



kvällspromenad







I  helgen har jag vart med Kajsa!
Vi var först igår på stan, köpte ingenting, bara godis och en glass
Haha o kajsa tappade båda sina kulor på marken
hahaha, jag måste ringa min advokat x')
Sen efter stan cyklade vi till kajsa, o så började det spö regna! seriöst, så det såg ut som att vi hade badat!
När vi kom in böt vi om, kollade lite på tv o sen åkte vi till ica och hyrde film, och köpte mat
Det blev remember me och kyckling sallad (y)
Sen åt vi, o kollade på filmen!
Det var bra, och sorjlig :')
Efter det så hade vi 'fest' (aa)
Haha o satt vid datorn o sen kollade vi på sex and the city
O sen sov vi
Idag vaknade vi typ klockan halv 10
Gick upp och åt frukost o kollade på bröllopsduellen :) Skit kul!
Sen åkte vi till mixmix o kollade lite, o köpte godis :p
O sen kollade vi på tv
Efter ett tag kom mamma o syster o hämtade mej o när vi kom hem åt vi o sen började jag med hemstudieuppgifterna -.- jobbigt!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Kajsa

asså! Bästa helgen på länge fan! :D <33

2010-08-23 @ 20:25:37
Postat av: astrid!

hah jaa självklart (a) <33

2010-08-24 @ 15:37:14
URL: http://sshutters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0