.



Hejhej!

Igår åkte jag till Amanda o var där ett tag, sen kom theres o vi kollade på vampire diaries (y)
Sen åkte vi på träning o sen åkte vi hem!
Var kul!
O sen kollade vi på vampire diaries mer, o sen kom amandas lillebror hem från sjukhuset, för han hade brytit amen när vi var på träning! stckarn :(
O sen kollade vi ännu mer på vampire diaries till typ 3.
O sen sov vi!
På morgonen kollade vi mera på vampire diaries!
Hehe o åt lite o så!
Sen klockan 3 åkte theres hem o då åt jag o amanda o gjorde närtan ingen ting till klockan 6! Då amanda cuklade till hagby o jag cyklade hem, o lämnade  min väska o min cykel, o så åkte jg med sanna o julia upp till hagby!
Och kollade på 695:ornas match, som inte gick så bra :(
Men efter det åkte vi hem o jag var ute med Julia o Sanna, o sen träffade vi Jens,Isak,mattias,teo och så var vi lite med dom o sen efter ett tag kom oxå joel, mathias o daniel :)
Men sen var vi inte med dom o julia cyklade hem o jag o sanna cyklade hem till mej o satt vi dator lite o nu har hon nästan presic åkt hem :)

Och tyvär glömde jag bils överförningssladden hemma hos amanda -.-
så bilder kommer imorro :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0