stan med amanda!


 

haha amanda på siba, när jag kollade min mobilgick hon direkt hit o satt gät i typ 20 minuter :)



översvämmning i stan typ!











köpte:



2 halsband + ett par örhängen för 49 kr - bikbok



pakhyvel 69 kr och 'raklödder' 39 kr - hihi hemköp xd




tröja 199 kr - gina tricot



t-shirt 49 kr! - gina tricot



hihi 'fick nästan' den av syster! :)


Hejhej!

Idag gick jag upp klockan 10 och år frukost och kollade på tv :)
Sen kom amanda och vi åkte först in till siba och kollade på min telefon, och jag kommer att ha 3 i 5 dagar till, sen får jag tele2 och kan surfa (y)
Efter det åkte vi in till stan, och jag kan säga att det inte var bästa dagen att vara på stan på :P
Haha tur bara att pappa hade paraply xd
Det var typ översvämning i stan :P
Sen gick vi på stan ett tag, och sen tog vi bussen till vänga och sen hämtade amandas mamma oss i vänga :D
Och sen åkte vi hem till amanda :)
Där åt vi, kollade på vampire diarler :) det är fett bra!!
Och gjorde lite olika saker :)
Hade iaf kul, som vanligt med henne!
Sen åkte jag hem, o nu kollar jag fb o lite så :)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0