uppdatering...

15 augusti

I förrgår städade jag plus familj heela huset -.-
Tog sin tid men blev fräscht :)
Sen var jag med sanna på kvällen :)
Vi var ute lite, var hos mej o hos henne...
kulkul!



hittade en död trollslända






16 augusti

Igår var jag  med Julia :)
Vi var ute, hemma hos mej o sen kom sanna, då gjorde vi bacon o ägg , muums!
O sen gick dom hem, för dom skulle träna :D
Sen på kvällen kom mammas syster o mormor o morfar till oss!
Dom ska åka till england idag så dom kom o åt lite o så :)
Och jag o syster fick en varsin godispåsa, haha wohoo! :P
Dagen var super iaf (y)



kofta - h&m
linne-new body
leggins-bikbok
hehe hårsnodar-h&m









hehe jag har ätit nästan halva halva godiset!

17 augusti

Idag har jag vart med enormt saknade Emma o theres :)
Vi var först litet tag i vänge o träffade mattias o så!
Sen åkte vi hem till theres, o fikade, kollade på sista avsnittet på vampire diaries, haha dom man aldrig kan tröttna på (a) o körde körragöma o hade kul!
Sen åkte vi till vänga, för emma tog bussen typ nyss :)
Snart blir det mat o sen kommer nog theres ner till vänge :D

Ha en bra kväll, o haha dom flästa, njuuut av eran sisa dag på sommarlovet!



baslinne-gina tricot
tröja-gina tricot
leggins-gina tricot
armband-presset från theres :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0