26 december





Gårdagen gick åt till att sova och fixa naglar.
Vaknade runga tio, gick upp och åt frukost och sa hejdå till Farmor. Sen gick jag och la dej igen o sov till klockan halv ett. Då gick jag upp, tänkte att jag kunde fixa naglarna efter som att jag fick nagel kit i julkalapp. ´Tog längre tid än vad jag hade räknat med! Målade dom två gånger, men fick damp på dom så tvättade bort det efter dom gångerna. Sen lugnade jag ner mej lite o försökte en gång till, då gick det bättre! När jag var klar med det kollade på på reprisen av fångarna på fotet, sen åt jag och sen kollade jag på ett nytt program som går på 1:an. Minuten heter det, jätte kul!
Sen gick jag och la mej, skulle upp tidigt!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0