27 december - sthlm med theres

 79 kr - 39 kr

 
79 kr - 39 kr

 
50 kr

 120 kr - 60 kr

 
49 kr

  299 kr - 100 kr

 

bh (under) 149 kr - 100 kr
spets töja (över) 149 kr - 50 kr

 249 kr - 125 kr

Vaknade typ halv nio idag, fixade mej och åt lite frukost. Sen kom Theres o vi åkte till tandläkaren, medans jag kollade mina tänder så köpte theres biljetter till tåget. Sen hämtade jag lite pengar av mamma, o sen åkte vi.
Vi gick i på stan ett tag, sen åt vi på Pizza Hut, kärlek till det! Sen gick vi en stund till o sen tog vi fem tåget hem. Sen blev det bussen en dstund o sen hemma...! Nu sitter jag och lyssnar på musik o ska snart äta! Sen ska jag gå och lägga mej tidigt, imorron blir det stan med theres, mellandags rean håller ju inte bara på i en dag ni vet ;p

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0