egen "termos/kopp"

 

första: jag, theres o amanda innan New Moon i sommras
andra: jag och Julia på en strand i england i sommras
tredje: Theres o jag i höstas



första: laget i barcelona
andra: Bruno Mars
tredje: jag som liten



första: hihi lite ego
andra: justin älskling
(tredje) hade skrivit mina två favorit låtar och det är:




Pray - Justion Bieber




Grenade - Bruno Mars


Igår fick jag som sagt en termos/kopp som jag kan dricka te eller liknande ur. Och det roliga var att jag kunde sätta in egna bilder i den. Skit kul! Så idag gjorde jag och systern det, resultat är lika med ur snyggt.

puss :*


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-12-27 @ 10:31:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0