tjugotredje december

 

gullhund, fick sin julklapp lite tidigt, men ser ut som att hon gillar den iaf :)

 

våran julgran iår,var fryst när pappa köpte den, så såg inte att den var lite ogämn...menmen. snygg som fan ändå

 

julkula från harrods, som ligger i london...som köptes 2009















 

lite av alla julklappar, så ni vet...jag får plats i "kistan!


Igår, var jag med sanna...vi kollade på NCIS. satt vi datorn. o inte så mkt mera :) ni vet, dagen före julafton orkar man inte så mycket haha. Sen när jag kom hem åt jag lite mat, slog in dom sista ulklapparna ock så klädde jag, syster och mamma julgranen (y) riktigt fint blev det. men nu ska jag väl kolla klart på min film,o hoppas att tomten kommer. (imorron)(idag)

puss :*

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

GOOOD JUUL!! :))

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*



http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-julaftons-blogg.html#comment

2010-12-24 @ 10:33:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0