050210

Idag vaknade jag typ klockan halv 7, som vanligt, sen kom theres till mej, som vanligt, sen åkte vi buss till skolan, som vanligt, sen hela dagen har jag vart i skolan, som vanligt! hhihihi kul va (a) xd
Sen efter skolan gick jag på stan me Theres finast! Först gick vi o kollade i massor av affärer. Sen gick vi och fikade på vårat favoritställle (a) :P Åhlens!
Sen träffade vi  Victor o hans kompis, o var med dom ett tag xd sen träffade vi Jonas, o var med han ett tag.
O på stan köpte jag typ nå små, nästan som väskor (se bild)
 O sen åkte vi halv 5 bussen hem, xd När vi kom till väne var theres så dryg så hon typ pratade värsta fåniga rösten o puttade i mej i snödrivor hela tiden! -.-  O sen träffade vi Mirella, Methias o Jonas xd <3!
O så pratade vi med dom ett tag o sen kom Theres "plast" pappa o hämtade henne o då gick jag hem. O ni sitter jag o kollar bloggar o är inne på fb xd

pusspuss :*  



 jag, Theres o Hanna gick till ica på rasten, o

 så var det jätte fula barn på en "affich" xd

 <3


 




Kommentarer
Postat av: theres är bäst ! :D

det var så kul att putta dej i snön :D <33333333333333333

2010-02-05 @ 18:48:56
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: astriiid!

hmm... jätte xd <33333333333333

2010-02-06 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0