080210

Idag har det inte hänt något i skolan, som vanligt...  Men på en rast så träffade jag, Hanna, Emma o Theres Mathias o Villle :P
Sen efter skolan åkte jag o Julia till maxi oxh mötte henns mamma! O så köpte Julia en uppblåsbar sak som hon ska åka på i sunnersta imorron :P ska bli kul...
Sen åkte vi hem till Julia o gjorde lite läxor, o åt lite mellin, o sne åt vi mat, o sen gjorde vi lite mera läxor och sen bakade vi! det var energi bars! Det ser inte så gott ut, men det är det!
Sen kollade vi på Familjen Annorlunda, ett av mina favorit program, haha så jävla kul, o alla är så söta!!
O nu ar jag hemma o kollar på fortsättningen av familjen annorlunda!
O kommer lite bilder sen... från idag o från i Lördags, hemma hos Linnea! (y)

puss :* ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0