140210

Nu har jag kommit hem från Mathias!
Eller först var jag o Theres ute ett tag, o gick till macken o köpte kakor x)
Sen gick vi till hallen o kollade om några roliga var där! Men det var det inte, så vi tog några bilder istället xd
Och sen åkte Jens, Mathias o Daniel förbi, så då gick vi till Mathias! Där satt vi vid datorn, o spelade tv-spel
Men vi var inte där så länge, så efterb ett tag åkte Theres hem, o jag gick oxå hem.                           
Men sen direkt när jag hade kommit hem, så åkte jag,syster o mamma först till maxi. Där köpte jag lite alla ♥- dag pressennter x)
Sen åkte vi till mormor o morfar o fikade (y)
Och så var vi där ett tag, o sen åkte vi hem xd

puss :* ♥







 röda ögon ;P



'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0