160210

Idag vaknade jag klockan 5 i 7 -.- fick typ baba ta på mej o fixa mej lite snabbt, o sen mötte jag Sanna, o sen åkte vi buss x)
Sen i skolan så var både Hanna o Theres sjuka :(
Men jag var med Julia o Linnea...
O sen så hände det inte så mkt i skolan, bara att det är ju fettisdagen, så vi fick köpa semlor i cafeterian x) Mums!!
O sen efter skolan åkte ag hem o åt lite mellis, o sen kom mormor o morfar, o jag gjorde mat (y)
Det blev korv o makaroner x) hehe...
Sen åkte jag med sanna till fotbollen, o vi skulle hämta upp amanda, men när vi kom dit så hittade hon inte sina fotbolls skor, så hon kunde inte vara med x)
Fotbolls träningen var kul!
Sen efter fotbollen åkte jag hem, duschade o nu sitter jag o skriver o kollar bloggar, o musik x)

puss :* ♥

 

  • lackleggings- gina
  • skjorta - gina
  • litte - new body x)
  • örhängen - h&m


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0