bäst!!

12/2

Idag var jag, sanna, theres o amanda på match, vid diös... vi kollade på sirius-gusk, o typ alla var där!
Var skiit många ;P
Sen efter matchen åkte jag, sanna o theres hem med bussen xd amanda blev hämtad i stan!
Sen när vi kom till vänge åkte typ Theres hem, o jag o Sanna gick till jonasgården, det var typ "fest" där xd
Så där var Viktor, jerry o simon (y) <3
O sen väntade vi på att dom skulle komma ut, o medans så gick vi hem till mej o packade mina saker, skulle sova hos Sanna!
Så sen gick vi tillbaka till jonasgården, o så fick vi komma in xd så var vi där ett tag, o sen gick vi hem till Sanna. Där åt vi tacos, klockan var typ halv tio (:
Sen gick vi upp till hennes rum o låg o pratade, o sen höll vi på med mobilerna, men vi var så trötta så vi somnade med mobilerna på, så min mobil har inge batteri nu xd O så sov vi ju med kläder o smink o allt (y) ;P























13/2

Idag när jag o Sanna vaknade så låg vi o prptade, o sen kollade vi på HIGH SCHOOL MUSICAL 2!
Efter det gick vi o åt frukost! O sen gjorde vi iårdning oss!
Men sen ringde Theres o frågade om vi ville hänga med o kolla på innebandy i hallen, s då gjorde vi det. Hagunda - gottsunda... O Hagunda van! yees!!!
O sen var vi där en stund med Mattias, Daniel, Adam!
Efter det var vi ute ett tag o sen gick vi hem till Mathias!
O där kollade vi på tv, satt vid datorn o spelade tv spel xd
O sen gick jag o Theres o mötte Joel, som kom (y) O sen kom Jens oxå xd
Så var vi där ett tag... O sen gick jag hem, o kollade på melodifestivalen -.- så j*vla dåliga låtar!!!
Nu sitter jag vid datorn o är inne på msn, fb o kollar bloggar (:

Puss :* ♥






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0