fuck vad jag älskar er!


Hej!
sitter här hemma o har trååkigt!
Så jag började kolla på bilder, från i sommras, o måånga mera!
O har hittet många personer på bilder som betyder så fucking mkt för mej, så det går inte att beskriva. vissa har jag känt sen jag var liten, o några har jag lärt känna i sommras, men ni betyder fortfarande så här mkt för mej!
Ni har gjort mitt liv så bra som det går, o lite till vafan!
Och jag önskar att vi alltid kommer vara kompisar.... ända tills vi, ja dör!
För det är ni som har gjort mej till dej jag är!

Ni är mina  älsklingar! O inget eller ingen kan göra något åt det!!
Och även om vi har bråkat, och hatat varandra så har det alltid löst sej!
Så jag vill bara säga sex satarka ord till alla er: JAG ÄLSKAR ER MÄST AV ALLA!

Och dom som jag vill säga dom sew orden till är:

Theres Bergström
Hanna Linderlöf
Sanna Wallin
Julia Nordling
Kajsa Domicelj
Maja Veliz Wästberg
Amanda Lind
Annie Brynå
Nicole Lindahl
Nikki Classon
Mirella Petric
Jens Eriksson
Joel oldenburg
Daniel Johansson
Isak Niilivirta
Tobias Haglöf
Adam Wästberg
Mathias Karlsson

Saknar och 'älskar er såhär mkt, finns inte ord som kan beskriva det!


 


















































älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

ÄLSKAR DIG! <33333



Men heta bilder du hittade på mig bara massa fula grimarsbidler xs <33

2010-02-11 @ 19:19:24
Postat av: theres

älskar dej med hela mitt hjärta <3

2010-02-11 @ 19:39:47
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: astrid!

puss på er, älskar er! <3333333

2010-02-12 @ 16:09:38
Postat av: Mirella!

föralltid vi gumman, kommer alltid älska dig <3



puss på dig <33333333

2010-02-17 @ 16:25:24
Postat av: Anonym

ta bort både namn och bild på mig, vill inte att du har med mig i din blogg! / hanna

2011-05-05 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0