hhihi...

Hej!
Nu har det inte vart så bra updatering igen... :/ men har inte pallat eller hunnit på dom senaste dagarna!
Men nu kommer texter o bilder från dom senaste 3 dagarns xd Puss:*

Tisdag!

Idag har jag vart hemma hos min mormor o morfar o n´bakat ;P Skulle ijäntligen ha åkt till fyrishov med pallade inte det... Jag bakade sockerkaka, ett hjärta o en cirkel xd O så var det choklad i det (y) Blev skit gott!
Sen åkte jag hem, o gick o mötte Theres älskling... O sen gick vi till Joel o var med han o Daniel! Där satt vi typ vid datorn o krattade såhäär mkt xd tack för den kcällen älskar er!
Sen kom jag hem typ 10, o då kollade jag på en film o åt sockerkaka xd











 ;O




Onsdag!

Idag har jag vart med min familj i Eskilstuna hos min farmor o h´gammelfarmor (y) Vi var där o fikade, o åt mat o var där ;P hehe...
Har inte så mkt att säga om den dagen, men det var kul!
O sen när vi kom hem var typ klockan 6, o då gjorde jag mej iårdning till fotbollsträning, 20.30-22.00 (y)




Torsdag!

Idag har jag,mamma,pappa o syster vart i stockholm o shoppat xd
Först tog vi 11.00 tåget till sthlm, o var på stan ett tag, o tittade lite. Sen gick vi och åt pizza på Pizza Hut!
Älskar deras pizzor!!
Sen gick vo kollade på masor o handlade såklart!
O sen var klockan typ 5, då tog vi tåget hem, o nu sitter jag o gör ingenting ;P


Jag köpte:

  • 3 bakelse lipsyl
  • en vit "kofta"
  • 3 jeansleggins
  • 1 blus
  • hårsnoddar


Puss :* ♥

 














Kommentarer
Postat av: Maja.

Såg dig på tågstationen! ;)

2010-02-26 @ 23:07:12
Postat av: ASTRID!

okej xd vf sa du inte hej ;O <3

2010-02-27 @ 01:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0