hos Linnea!

Nu har jag presic kommit hem från Linnea!
Jag sparkade till henne typ vid kvart i fem, o så var jag där runt fem. Så först kollade vi på tv, o spelade the sims ;P
Sen gick vi upp till hennes rum, o så kom vi på att vi skulle göra ett spel (y)
Så vi gjorde det, men det är inte klart, men det är fett coolt!
Det tog jätte lång tid att göra det! Vi fick klippa ut typ jätte många runda ringer, o sne typ 50 styckn kort -.- Men det var kul ändå!
Och sen runt åtta så blev jag hämtad (:
O nu sitter jag vid datorn o kollar bloggar o fb xd

puss :* ♥

 

Det var jätte dimmit ute när jag skulle åka :P



Linnea! ♥



Spelplanen, men inte klar, cool va? ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0