kväll hos linnea!

Igår var jag o min familj och Julia o henes familj hos Linnea! (: (y)

Först när vi kom dit så tände vi en "brasa". Eller det var en korg med ved i, och så tände vi på veden ocg då såg det ut som att hela korgen brann (: coolt!
 Sen gick vi in och jag, Julia och Linnea satt oss och pratade lite, och sen var det mat! Det var kyckling filè med skinka rullad om kycklingen med klyft potatis! det var jätte gott!! Sen spelade jag, Julia o Linnea Buzz (y) O jag van! Hurra! Sen var det efterrätt, det var skivad jordgubb, banan och kiwi, med vit choklad på, och sen in i ugnen sp chokladen smälte... o det var skiiiiit gott! O efter det så tog vi (barn) enn massa bilder xd haha typ hopp bilder o allt! Lägger in bilderna sen...
Efter det gick vi ut och smällde typ som "raketer", men med komfetti i, hah det var kul!
Och då kom vi på att vi kunde vara ute o "leka" i snön, o självklart gjorde vi det (y)
Och först gjorde vi en rutchbana, men det var inge kul, så då gjorde vi en snötunnel!
O den blev bra! men sen var det inte kul längre så då gick vi in och satt vid datorn lite. O sen var vi med och pratade lite med dom vuxna -.- för vi var så trötta :P
Men sen åkte jag, julia, mamma o Julias mamma hem. O vi fick låna 2 sparkar så mamma sparkade mej, o Julias mamma sparkade henne xd kulkul!!
Sen när jag kom hem, typ klockan halv1... så gick jag och la mej! Jag var skiit trött!

puss :* ♥

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0